Kuj żelazo, póki gorące.
Questa zaczynamy w Choinkowym Lesie. Idziemy do Skrzata Kolejarza (8,56), wsiadamy do wagonika, jedziemy w prawo i wysiadamy na pierwszym przystanku. Podchodzimy do Skrzata Mortka (29,52) i rozmawiamy z nim. Musimy odnaleźć Świeże tropy.(Można też powiedzieć że musimy się ogrzać to dostaniemy :
Idziemy po kolei:
1. Skrzypiące Śniegi - (34,55)
2. Skrzypiące Śniegi - (4,54)
3. Skrzypiące Śniegi - (1,8)
4. Złośliwy Zimowy Las -(24,6)
Wracamy do zleceniodawcy. Mortek mówi nam o Detektywie Marlowie (Eder 55,71), więc idziemy do niego, pukamy i przedstawiamy się. Musimy poczekać 5-10min, aż detektyw się zastanowi. Trzeba udać się do Wieszczki Sary (Torneg - 69,54). Wybieramy u niej dialog - "Myślę, że powinnaś pomyśleć o lesie, bo przecież potwory przybyły ze Złośliwego Zimowego Lasu." Kula się zepsuła, trzeba poszukać nowej. Udajemy się znowu do detektywa. Musimy odnaleźć kawałek lodu - Złośliwy Zimowy Las (14,3). Niestety bez piły nie damy rady. Idziemy do Aberyta (Przedmieścia Karka-han - 70,13), kupujemy u niego piłe.
Wracamy do bryły lodu, zakładamy piłe i odcinamy kawałek [Szukam dobrego miejsca, żeby rozpocząć piłowanie. Jakiegoś załamania lub pęknięcia.] Z bryłą udajemy się do Mistrza Johana (Karka-han - 9,39). Czekamy dobe na efekt pracy Mistrza.
Gdy mamy kule lecimy do Sary.
Niestety, Sara w niczym nie pomogła. Może Marlowe ma kolejny, równie genialny, pomysł.
Następnie : Detektyw Marlowe
Owszem, mam. Udaj się do Edny i poproś ją o przyrządzenie wywaru jasnowidzenia.
Wiedźma Edna
Musisz mi przynieść żabie udka, krucze pióro i oko gaunta. Później zobaczymy.
Następnie oddajemy składniki Ednie, a ona: A niech to! Niczego więcej nie widzę! Coś blokuje moją moc! Coś dużo potężniejszego ode mnie. Nie jestem w stanie ci pomóc. Do niech to licho weźmie! Ta paskudna jędza z Torneg będzie znowu triumfowała!
Znowu nic. Chyba powinieneś wrócić do Mortka i pionformować go swoim niepowodzeniu. Zdecydowanie ze wszystkich twoich pomysłów, Marlowe był najgorszym. Może skrzaty dowiedziały się w tym czasie czegoś, co rzuci światlo na całą sprawę.
Zabijamy:
Zabij: Choinkowy Dewastator (0/5)
Zabij: Gwiazdkowy Biczownik (0/5)
Zabij: Świętozohydzacz (0/5)
Wracamy do Mortka i każe nam poszukac tajemniczgo przejścia w zimowym lesie.
Wejscie jest w lewym gornym rogu,rozmawiamy ze skrzatką i budzimy sie w namiocie. Wracamy do zleceniodawcy po nagrodę.
Nagroda:
tak wyglądają nagrody
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz