| Łowca: | 
|  | Profesja: Łowca Broń: łuk i strzały
 Strój: lekka zbroja
 Zalety i moce: szybkość, zręczność
 Mistrz: Irminia (bezdroża na zachodzie)
 Pomocne postaci: sprzedawcy Entiego (Myśliwska Wioska) i Huslin w (Ithan)
 | 
| Tropiciel: | 
|  | Profesja: Tropiciel Broń: łuk i strzała
 Strój: zbroja
 Zalety i moce: absorpcja magiczna, władanie łukiem
 Mistrz: Yrfan (Błędny Szlak)
 Pomocne postaci: sprzedawca Nutris (Las Tropicieli)
 | 
| Tancerz ostrzy: | 
|  | Profesja: Tancerz ostrzy Broń: dwa krótkie miecze
 Strój: zbroja
 Zalety i moce: zręczność, siła
 Mistrz: Grafinia Nimue (Nithal)
 Pomocne postaci: Gunari (Cygańska Wioska) i Alrik (Torneg)
 | 
| Wojownik: | 
|  | Profesja: Wojownik Broń: biała, dwuręczna
 Strój: potężny pancerz
 Zalety i moce: dużo życia, wielka siła
 Mistrz: Glenkus (ruiny zburzonej twierdzy)
 Pomocne postaci: sprzedawcy Pancerny Waldek (Obóz Wojaków) i Unil (Ithan)
 | 
| Mag: | 
|  | Profesja: Mag Broń: różdżka, laska magiczna
 Strój: długie szaty
 Zalety i moce: magia, intelekt
 Mistrz: Estoteles (podziemia)
 Pomocne postaci: sprzedawca Fania (Szamańska Osada), mag Jaren (Baraki w Ithan)
 | 
| Paladyn: | 
|  | Profesja: Paladyn Broń: miecz, tarcza
 Strój: potężna zbroja
 Zalety i moce: intelekt, siła, magia
 Mistrz: van Saur (Karka-han)
 Pomocne postaci: sprzedawca w Ratuszu Karka-han
 | 
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz