- Podpoduszkowe Niespodzianki.
- Kuj żelazo,póki gorące.
- Zabawa Licznikowa
- Quest Gwiazdka 2013 (dodatek do gry!)- Tajemnica Krainy Wiecznego Mrozu
- Kuj żelazo,póki gorące.
- Zabawa Licznikowa
- Quest Gwiazdka 2013 (dodatek do gry!)- Tajemnica Krainy Wiecznego Mrozu
Podpoduszkowe niespodzianki.
Questa zaczynamy u Makiny (Ithan - 38,50). Musimy jej przynieść Jemiołę (Mistyczny Bór - 16,59; 52,44; 55,52; 65,58; 95,55; 89,22; 72,7; 36,2; 8,14). Po zdobyciu Jemioły wracamy do Makiny. Następnie musimy dostarczyć jej mąkę i trzy kurze jajka. Pędzimy do Młyna (Łany Zboża - 4,11). Od Młynarzowej Trenidostaniemy mąkę:
Potrzebuję mąki czy mogę ją od ciebie dostać?
Następnie idziemy po Jajka, które dostaniemy od Esmerilii (Ithan - Dom Sióstr - 6,5).
Chciałbym kupić jajka na ciastka dla Makiny.
Z przedmiotami wracamy do Makiny i czekamy 30 min, aż upiecze ciasto. Pytam czy możemy wejść już do pokoju, niestety musimy jeszcze wyczyścić buty. Idziemy do Roana (Ithan - 19,39) po szczotkę i pastę do butów. Wracamy z nimi do Makiny i czyścimy buty ok. 5 min. Po wyczyszczeniu możemy iść do Sypialni (Zajazd u Makiny p.1 - 9,10). Kładziemy się na Łóżku (4,6) i klilamy w Poduszkę nad głową:[Przytulasz się do poduszki, próbujesz usnąć. Liczysz, że po przebudzeniu otrzymasz prezent.] Po 10 min znowu klikamy na Poduszkę: [Grzebiesz pod poduszką, chyba coś tam jest.]
Światy prywatne
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano 14.7k punktów doświadczenia
Otrzymano 300 złotych monet
Otrzymano 15 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Normalne światy
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano 2.8k punktów doświadczenia
Otrzymano 300 złotych monet
Otrzymano 15 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
lub
Inne nagrody:
Z butków możemy wyciągnąć:
Z poduch leżących w kątach można wyciągnąć poduszki do rzucania w ilości 10 sztuk. Można ich używać tylko na mapce pokoiku. Przy próbie wyjścia z pokoju poduchy znikają.
Kuj żelazo, póki gorące.
Questa zaczynamy u Skrzata Mortka (4,59). Musimy odnaleźć Świeże tropy.
Idziemy po kolei:
1. Skrzypiące Śniegi - (34,56) http://fooh.pl/pokaz/3491849568.png
2. Skrzypiące Śniegi - (5,55) http://fooh.pl/pokaz/4907685915.png
3. Skrzypiące Śniegi - (0,8) http://fooh.pl/pokaz/4938415977.png
4. Złośliwy Zimowy Las -(23,7) http://fooh.pl/pokaz/2239154368.png
Wracamy do zleceniodawcy. Mortek mówi nam o Detektywie Marlowie (Eder 55,71), więc idziemy do niego, pukamy i przedstawiamy się. Musimy poczekać 5-10min, aż detektyw się zastanowi. Trzeba udać się doWieszczki Sary (Torneg - 69,54). Wybieramy u niej dialog - "Myślę, że powinnaś pomyśleć o lesie, bo przecież potwory przybyły ze Złośliwego Zimowego Lasu." Kula się zepsuła, trzeba poszukać nowej. Udajemy się znowu do detektywa. Musimy odnaleźć kawałek lodu - Złośliwy Zimowy Las (14,2)http://fooh.pl/pokaz/2679169759.png. Niestety bez piły nie damy rady. Idziemy do Aberyta (Przedmieścia Karka-han - 70,13), kupujemy u niego piłe. Wracamy do bryły lodu, zakładamy piłe i odcinamy kawałek[Szukam dobrego miejsca, żeby rozpocząć piłowanie. Jakiegoś załamania lub pęknięcia.] Z bryłą udajemy się do Mistrza Johana (Karka-han - 9,39). Czekamy dobę na efekt pracy Mistrza. (Może się tak zdarzyć, że Johan odrzuci nam bryłę, wtedy musimy jeszcze raz iść odciąć.) Z kulą wracamy do Sary. Niestety, Sara w niczym nie pomogła. Musimy iść do Marlowa, ten zaś odsyła nas do Wiedźmy Edny (Podgrodzie Nithal - 19,38), mamy ją poprosić o przyrządzenie wywaru jasnowidzenia. Do wywaru potrzebujemy: żabie udka(np. Zatopiony szczyt), krucze pióro(np. Przełęcz Dwóch Koron, Skalista Wyżyna - 89,42) i oko gaunta(np. Torneg jaskinia). Niestety znów się sprawa nie wyjaśniła. Udajemy się do Mortka, który zleca nam:
Zabij: Choinkowy Dewastator (0/5)
Zabij: Gwiazdkowy Biczownik (0/5)
Zabij: Świętozohydzacz (0/5)
Po zabiciu wracamy do Mortka. Musimy odnaleźć Tajemnicze Przejście (Złośliwy Zimowy Las - 3,38). Wchodzimy w przejście i nagle widzimy ogromną śnieżyce. Idziemy kilka kroków w przód, gadamy zRycerzem, który teleportuje nas do Namiotu skrzatów. Ponownie z nim gadamy, wyjaśnia nam całą sprawę. Wychodzimy z namiotu, pędzimy do Mortka i dostajemy nagrodę:
Światy prywatne
Otrzymano 36.8k punktów doświadczenia
Otrzymano 50 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Normalne światy
Otrzymano 6.9k punktów doświadczenia
Otrzymano 50 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Tajemnica Krainy Wiecznego Mrozu.
(Wymagany quest 2 - Kuj żelazo, póki gorące.)
Questa zaczynamy w znanego nam już Skrzata Mortka (4,59).
To prawda Mortku. Mam nadzieję, że nie zapomniałeś, że śnieżyca jest magiczna?
Mag?
Czarodzieje są wieczni, nigdy nie zapominają! Kto jest tym czarodziejem.
Oczywiście, że wiem.
Rozpoczęto quest!
Ruszam.
Musimy się udać do Maga Magusa (Karka-han - 39,26),aby dowiedzieć się czegoś o śnieżnej iluzji. Po rozmowie z Magiem idziemy do podgrodzia Nithal. Rozmawiamy tam z Pastilem (40,44). Potrzebujemy okularów, które możemy dostać od Klakiera (Podgrodzie Nithal - 37,51). Rzucam się za nim i łapię go za ogon - próbujemy do skutku, aż dostaniemy. Z okularami wracamy do Mortka. Rozmawiamy z nim 2 razy! Po drugiej rozmowie dostajemy strój potwora. Pędzimy do Złośliwego Zimowego Lasu, do Zejścia (3,38). Idziemy wzdłuż drogi, aż do wodospadu, przez który przechodzimy - http://fooh.pl/pokaz/2296853425.png(Gdybyście go nie widzieli to trzeba wcisnąć f5). Przechodzimy do Siedziby Grincha i rozmawiamy z nim:
Co tu się dzieje?
...
Nie.
Po 2-3 min dostajemy zadanie od Grincha. Musimy udać się do kuchni Pani Mikołajowej i podmienić sól z cukrem. Wracamy do wyjścia z wodospadu i pędzimy do Zimnej Krainy (Choinkowy Las - 11,0). Kiedy już jesteśmy w Choinkowym Lesie, wsiadamy do wagonika i jedziemy do góryhttp://fooh.pl/pokaz/3138858456.png. Niestety musimy czekać do 16, aby wykonać zadanie. Po godzinie 16 do godziny 24 wchodzimy do Zimnej Krainy, w której panuje noc. Musimy dostać się do domu pani Mikołajowej. Pędzimy do Bałwanka (19,13), łamiemy kod i wchodzimy do domu. Podchodzimy do Półki z przyprawami (5,5), podmieniamy sól z cukrem i wychodzimy z domu. Z dobrą wiadomością o rozwiązaniu zadania udajemy się do Grincha i rozmawiamy z nim:
Podmieniłem cukier z solą.
...
Dostajemy od niego Wiaderko z oliwą, potrzebne do nowego zadania. Musimy iść do Ithan, wspiąć się na mur i wlać oliwę do kominów. Wspinamy się po Donicy (4,12) na mur i po kolei wlewamy oliwę:
1. Komin (6,5)
2. Komin (5,18)
3. Komin (13,31)
4. Komin (13,38)
5. Komin (13,46)
6. Komin (13,54)
Chodzimy z muru i wracamy do Grincha. Aby zejść z muru trzeba porozmawiać ze Strażnikiem (27,57). Dialog u Grincha:
Wlałem oliwę do wszystkich kominów.
...
Trzecie zadanie - kradniemy prezent spod choinki w Sierocińcu (Zimna Kraina - noc - 18,82). Gdy już jesteśmy w sierocińcu idziemy pod choinkę lewą stroną - Obok choinki są Prezenty (6,29): Wdrapuje się na górę, i zabieram ten prezent, który przykuł moją uwagę. Z prezentem wracamy do Grincha.
Szefie, oto najładniejszy prezent. Z dedykacją od małego Stasia..
...
Czekamy dobę na naradę. Po odczekaniu 24h rozmawiamy z Grinchem, który nas przenosi do Sali Spisków i Intryg - Tajnej Narady. Ponownie z nim rozmawiamy, dowiadujemy się o planowaniu porwania Pani Mikołajowej i Mikołaja. Znów nas przenosi, tym razem do Pokoju Złego Pomocnika, z którego musimy uciec przez Okno (6,22). Wracamy do Mortka, aby przekazać mu złe wieści.
Światy prywatne
Otrzymano 36.8k punktów doświadczenia
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Normalne światy
Otrzymano 6.9k punktów doświadczenia
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Akcja "Porwanie Mikołaja"
(Wymagany quest 3 - Tajemnica Krainy Wiecznego Mrozu.)
Kontynuacja zadań u Skrzata Mortka (4,59).
Już wiem! Mikołaj atrapa. Stworzymy atrapę Mikołaja, którą porwiemy z potworami.
...
Musimy iść do Łan Zboża, tam musimy porozmawiać ze Strachem na wróble (30,46):
[Zabieram go, i tak nikomu się nie przyda.]
...
Niestety Strach stracił głowę, którą musimy dla niego zdobyć. Pędzimy do Leona (Torneg - 78,36).
Witaj Leonie. Przychodzę z polecenia twojego szwagra.
...
Aby dostać dynie, musimy podlać grządki. Podchodzimy do Balii z wodą (80,34) i rozplątujemy węża. Po podlaniu bierzemy dynie z Grządki (78,33). Wracamy do Mortka.
Aloha! Mam tutaj strach na wróble. Niestety bez głowy...
...
Udajemy się do Grincha, niestety możemy z nim pogadać dopiero po południu. Po rozmowie udajemy się doZimnej Krainy, aby porwać Mikołaja. Kiedy już znajdujemy się w Zimnej Krainie - porwanie Mikołajapodchodzimy do domu i próbujemy wejść. Nie da się otworzyć, musimy podłożyć ładunki wybuchowe. Po rozwiązaniu krótkiej gry znajdujemy się w środku i porywamy Świętego Mikołaja. Idziemy z workiem doGrincha.
Szefie, mam Mikołaja!
...
Przenosi nas do Składzika Skradzionych Prezentów. Rozmawiamy z nim. Zdenerwowany Grinch wyrzuca nas ze swojej siedziby. Wracamy do Mortka, aby powiadomić go o naszym sukcesie.
Sukces! Grinch dostał Mikołajową kukłę. Jest wściekły. Kolejny raz pokrzyżowaliśmy jego plany.
...
Mortek teleportuje nas do Domu Świętego Mikołaja. Rozmawiamy z Mikołajem, opowiadamy mu powodach nienawiści Grincha. Znowu pędzimy do Grincha z lokomotywą i z zaproszeniem na Wigilie. Ponownie wyrzuca nas ze swojej siedziby. Idziemy do Mortka, z zapytaniem co mamy teraz robić. Pozostaje nam tylko czekać do Wigilii Bożego Narodzenia, aby dowiedzieć się czy Grinch skorzysta z zaproszenia.
...po gwiazdkę z nieba.
Questa zaczynamy przy Skrzynce pocztowej (Zimna Kraina - 20,59). Zostaliśmy zaproszeni na święta do Korniszonów, musimy się tam udać. Zrywamy Magicznego obłąkańca, inaczej Baran nas nie przeniesie do Domu Korniszonów. (Znajdziecie je na eventowych mapkach). Idziemy do Barana Pciewuła (Zimowa Kraina - 6,41).
Zawieziesz mnie do Korniszonów?
Teleportuje nas do Obory, wychodzimy z niej i idziemy do Domu (Włości Krasnoluda Koniejo - 17,16). Rozmawiamy z Krasnoludem Koniejo. Dulczemyna chyba jest urażona. Czekam chwile i ponownie z nim rozmawiamy. Wychodzimy razem z Korniszonem z domu. Idziemy do Obory (Włości Krasnoluda Koniejo - 7,24), rozmawiamy z baranem i wracamy do Zimnej Krainy. Musimy porozmawiać z Druidem Dian Cecht (Zimna Kraina - 18,41).
...
Ależ ja nigdy nie skrzywdziłem nawet muchy!
...
Dostajemy Ostrokrzew kolczasty i idziemy szukać zwierząt. Odnosimy je pojedyńczo!
1. Pies (42,70)
2. Jeż (7,81)
3. Jeż (41,47)
(Jest ich więcej, ale tylko te dałam radę wziąć. Każde zwierzątko można brać kilka razy.) Jeśli już odniesiemy 6 zwierzątek to wracamy do Dulczemyny. Opowiadamy jej o sukcesie. Dostajemy kosz z jedzeniem, które musimy rozdać. (Gdy nam zniknie Korniszon, to musimy wrócić do Domu Korniszonów). Pędzimy doDoliny Yss, a przekazujemy jedzenie Ubogiemu Mężczyźnie (33,7). Dostajemy od niego Serdeczne myśli. Następnie do Orlej Grani - Albreht (29,66):
Witaj i ty, Albrehcie. Nie dostaniesz pieniędzy, jednak nie zostawimy cię z pustymi rękami! Twoja rodzina zje dzisiaj sutą kolację.
...
Ostatni posiłek przekazujemy w Porcie Tuzmer - Sierociniec (7,9) Nauczycielowi Polifiksowi.
Mnóstwo tu dzieci. Znasz je wszystkie?
...
Dostajemy 100PH. Wracamy do Dulczemyny, aby ją poinformować o spełnionym uczynku. Teraz musimy znaleźć choinkę. Idziemy do Leśniczego Fangorna (Leśna Przełęcz - 15,18). Bierzemy od niego piłę, zakładam ją, podchodzimy do Drzewka (91,7) i wycinamy. Oddajemy piłę Leśniczemu i wracamy z choinką doDulczemyny. Musimy poczekać do 24'ego grudnia, aż Dulczemyna i Koniej przygotują wszystko do świątecznej kolacji.
Grinch napadł na siedzibę Mikołaja! Odszukaj spłoszone renifery.
Questa zaczynamy u Pomocnika Skrzata Stajennego (Zimna Kraina - 8,36). Musimy odnaleźć 5 reniferów.
1. Renifer Rudolf (Łany Zboża - 15,13)
Wracamy do Pomocnika, aby powiadomić go, że znaleźliśmy Rudolfa. Pomocnik daje nam jagody, którymi musimy nakarmić renifera. Po nakarmieniu znowu wracamy do Pomocnika.
2. Renifer Tancerz (Święty Zagajnik - 5,31)
Wracamy do Pomocnika. Dostajemy siano, idziemy nakarmić renifera. Tancerz przenosi nas do Pomocnika, rozmawiamy z nim.
3. Renifer Kometek (Zniszczone Opactwo - 56,63)
Informujemy Pomocnika. Musimy kupić bakłażan u Syntii (Torneg - 46,39).
Czy można u ciebie kupić bakłażana?
...
Czekamy 5 min, aż Syntia zdobędzie dla nas bakłażan. Karmimy Kometka, po czym przenosi nad doPomocnika. Rozmawiamy z nim.
4. Renifer Złośnik (Winnica Meflakasti - 89,20)
Idziemy do Pomocnika i ponownie do Złośnika. Wracamy do Pomocnika, aby mu przekazać, że doprowadziliśmy jego ludzi do renifera. Niestety musimy odnaleźć jeszcze jednego renifera. Pędzimy do babci Rozalii (Werbin - 45,15) i prosimy ją o kilka pierników. Czekamy 5 min i idziemy nakarmić :
5. Renifer Łakomczuch (Brama Północy - 11,28)
Gadamy z Pomocnikiem i kończymy questa.
Światy prywatne
Otrzymano 37.8k punktów doświadczenia
Otrzymano 30k złotych monet
Otrzymano 100 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Otrzymano nowy przedmiot
Sprawdź się jako Skrzat Stajenny!
(Wymagany quest 6 - Grinch napadł na siedzibę Mikołaja! Odszukaj spłoszone renifery.)
Wchodzimy do Stajni (Zimnowa Kraina - 7,38), rozmawiamy ze Skrzatem Stajennym i zaczynamy questa.
Może mógłbym ci pomóc w twoich obowiązkach?
Z chęcią ci pomogę, ale nie wiem, czy będę wiedział, co mam robić.
...
3:1:2.
...
Musimy przygotować paszę dla reniferów.
1. Druid Lastymer (Mistyczny Bór -> http://fooh.pl/pokaz/4819505198.png - 46,34) - 10 ziaren pszenicy
2. Syntia (Torneg - 46,39) - 15 marchewek i 5 czerwonych jabłek.
Idziemy do Chlasta (Nizina Wieśniaków - 86,34).
Mam pytanie, proszę pana!
...
Następnie do Szopy (Nizina Wieśniaków - 88,20), robimy 5 pasz za pomocą Sieczkarni i wracamy doSkrzata. Po kolei karmimy renifery:
1. Łakomczuch
2. Rudolf
3. Kometek
4. Tancerz
5. Złośnik - Wiadro na paszę dla Złośnika
Po nakarmieniu rozmawiamy ze Skrzatem. Dostajemy szczotkę, zakładamy i szczotkujemy znowu po kolei:
1. Łakomczuch
2. Rudolf
3. Kometek
4. Tancerz
5. Złośnik
Wyczesaliśmy, pora na rozmowę ze Skrzatkiem. Musimy zdobyć dla niego sól. Idziemy do Pracowni płatnerza (Karka-han, 85,53), a tam u Płatnerza Fealavira kupujemy stalowy nóż. Zakładamy nóż i pędzimy do Gór Zrębowych, a konkretnie do Solnej Groty (22,7). Pędzimy na 2 piętro, podchodzimy do soli (29,5) i odłupujemy 5 kawałków. Z solą wracamy do Skrzata.
Światy prywatne
Otrzymano 83.1k punktów doświadczenia
Otrzymano 25 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Quest 8
Po bakalie do świątecznych ciast:
1.Zaczynamy u Polcia - Zimna Kraina - 28,62
2.Następnie udajemy się do Dom Polci - Zimna Kraina - 8,64
3.Mamy przynieść ananasa, mandarynki i brzoskwinie - z tego będą bakalie - kupujemy u Sinis - Port Tuzmer - 13,8 -
4.Teraz musimy znaleźć osobę, która zkandyzuje nam owoce - Cukiernik Nandrarok - Nithal - 34,58 ->Kamienica Nandraroka - 6,6 -
5.Teraz kupujemy dwa worki cukru - Piekarka Laurynka - Podgrodzie Nithal - 23,52 -
6.Jak damy cukier i owoce, to czekamy aż owoce usmażą się i ostygną - 5/10minut
7.Po 5minutach zanosimy owoce do Mamy Polci.
8.Każe nam włożyć do półki - 6,4 -
9.Rodzynki to suszone winogrona. Więc zdobądź winogrona i znajdź kogoś, kto je ususzy.
10.Idziemy do Sinis w Porcie Tuzmer - 13,8 - i kupujemy winogrona.
11.Piekarz Myślibenek w łanach zboża - 24,19- użyczy nam swojego pieca do ususzenia winogron.
12.Piekarczyk Jacek ususzy kiść winogron na rodzynki.
13.Udajemy się do Piekarni - lewa strona - następne do Jacka i rozmawiamy.
14.Poczekaj trochę, winogrona schną na piecu. - 5minut
15.Zanieś rodzynki do mamusi Polci.
16.Wkładamy i rozmawiamy z Mamą.
17.Idziemy do Polci - Zimna Kraina - 28,63
18.Czy to możliwe, że wiewiórka wymieni orzeszki na ciasteczka?
19.CIASTKA U PIEKARZA W NITHAL. TE CZEKOLADOWE W KSZTAŁCIE SERCA. Kupić więcej trzeba - Cukiernik Nandrarok - Nithal - 34,58 ->Kamienica Nandraroka - 6,6 -
20.IDZIEMY DO DZIUPLI WIEWIÓRKI W SKRZYPIĄCYCH ŚNIEGACH 42,58-musimy jej dać ciasteczka.
21.Kup ciastek na zapas i idź z Wielką Wiórką przekonać inne wiewiórki, żeby podzieliły się
orzechami. - Wchodzimy do dziupli i nadamy z nią. Następnie wychodzimy.
22.Idziemy do - 24,59 - Werbin, wchodzimy i rozmawiamy z rudą wiewiórą. Robimy aż do skutku, dopóki nie dostaniemy migdałów, włoskich i laskowych. Musi być to :
23.Zebrałeś już wiele różnych orzechów. Zanieś je mamusi Polci. Więc wracamy
24.Idziemy do domu Polci i idziemy na kordy 8,4 - wkładamy.
25.Porozmawiaj z mamusią Polci.
Otrzymano 78.4k punktów doświadczenia
Otrzymano 100 punktów honoru
Otrzymano nowy przedmiot
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz