środa, 6 listopada 2013

EVENTOWE QUESTY


Chatka z masła.


1. Quest rozpoczynamy u Gracelli Puf, jest na kordach 23.68. 
2. Odbieramy cukierka od Niela - Ithan 15,15. Wracamy do wiedźmy
3. Drugą osobą jest Karczmarz Flat - Werbin -> Karczma pod Fioletowym Kryształem, kupujemy zupę cebulowąi otrzymujemy cukierka z którym wracamy do wiedźmy
4. Trzecią osobą jest Lenka z Karka-han 5,10. Musimy odszukać jej męża. 
5. Biegniemy do Strażnika z Karka-han 64,25, następnie odbieramy cukierka od Lenki i wracamy dozleceniodawczyni
6. Biegniemy do Młynarza Czakszyka - Łany Zboża 8,12. 
7. Wracamy do wiedźmy dowiedzieć się czy może pomóc młynarzowi. 
8. Musimy przynieść naszej zleceniodawczyni 2 żabie udka
9. Z miksturą biegniemy do młynarza. I czekamy ok. 10 min. 
10. Wracamy do Gracelli


Otrzymano 16.6k punktów doświadczenia 
Otrzymano nowy przedmiot 
Otrzymano nowy przedmiot 
Otrzymano nowy przedmiot
 



- losowo 


Historia zakochanych dyń.


1. Quest rozpoczynamy u Pana Dyni na kordach 25,60. 
2. Piszemy ze zleceniodawcą list: 

Witaj zacna przyjaciółko, moja dynio, ma Dyniutko, 
piszę, by wyrazić prościej to, co duszę w sobie wszystko. 
Kiedy wspomnę dawne czasy i rodzinne nasze strony, 
na myśl mi przychodzi tylko, żem wpatrywał zachwycony 
w Twe oblicze roześmiane, wyczekiwał wciąż tej chwili, 
kiedy znowu je zobaczę, kiedy żywot mój umili. 
Tęskno teraz, gdyś daleko i nie widzę słodkich licek, 
więc pragnieniem mym jedynym jest powrócić w okolice, 
gdzie z lubością mógłbym wreszcie, po samotnych latach w świecie, 
wtulić głowę w miłe pędy, splatać listki me z Twym kwieciem.
 

3. Z listem udajemy się do Pani Dyniutki, znajdziemy ją na kordach 37,21. 
4. Wracamy do Pana Dyni
5. Udajemy się do Mythar i z Suchego drzewa na kordach 62,45 i otrzmujemy Konar na nóżki
6. Wracamy do zleceniodawcy
7. Zanosimy konar Huslinowi - Ithan 5,79. 
8. Zanosimy łuk Roanowi - Ithan 19,39 i wracamy do Huslina
9. Dostajemy nóżki i biegniemy do Pana dyni. Czekamy ok.5 min i ponawiamy rozmowę. 
10. Udajemy się do Kucharki w Barakach - Ithan. 
11. Przynosimy jej 10 mięs z królika i wracamy do zleceniodawcy. Czekamy ok. 5 min. 
12. Idziemy do Alchemika Kaliposa - Karka-han (87,31) i kupujemy butelkę. 
13. Biegniemy do Gór Zrębowych i płyniemy łódką, która jest na kordach 8,35. 
14. Napełniamy swoje butelkę w źródełku, które jest na kordach 8,47. 
15. Wracamy do Pana Dyni. Czekamy 15-20min i ponawiamy rozmowę. 
16. Zanosimy serduszko do Pani Dyniutki
17. Wybieramy czy chcemy skonsumować miłość czy ją pielęgnować. Ja wybrałam pielęgnować. 

Otrzymano 16.6k punktów doświadczenia 
Otrzymano nowy przedmiot 
Otrzymano nowy przedmiot
 



- w zależności od naszego wyboru 


Ps. Jeżeli wybieracie opcję z pielęgnowaniem, swoje nasionko możecie zasadzić na Doskonała dyniowa grządka w Domu pod Dyniowym Westchnieniem na mapce eventowej co rozpoczyna questa: 


Zasadź i wyhoduj halloweenowe "coś"!


1. Sadzimy nasionko na Doskonałej dyniowej grządce w Domu pod Dyniowym Westchnieniem na mapce eventowej. 
2. Podlewamy nasze nasionko 3 razy. Można podlewać co 6h. 
3. Wyhodowałeś potwora. 

Otrzymano 6.3k punktów doświadczenia 
Otrzymano nowy przedmiot 

- losowo 




Czego boi się Hrabia?


1. Quest rozpoczynamy u "Drzwi" w Ponure Zamczysko - korytarz
2. Mamy do zabicia 20 Piwnicznych potworów. Znajdują się one w Ponure Zamczysko - stare spiżarnie - przechodzi się przez kuchnie. 
3. Zabijamy i wracamy do "Drzwi", przed rozmową musimy zdjąć całe nasze eq. 

Otrzymano 16.6k punktów doświadczenia 
Otrzymano 50 punktów honoru 
Otrzymano nowy przedmiot 
Otrzymano nowy przedmiot
 



Dodatkowo możemy rozpocząć u niego drugie zadanie.. ale po godzince.. 


Zguba Hrabiego.


1. Quest rozpoczynamy u "Drzwi" w Ponure Zamczysko - korytarz
2. Idziemy do labiryntu - przechodzimy przez kuchnię. 
3. Przechodzimy przez labirynt odpowiadając na pytania. 

Przydatne: 
mapka - http://images.tinypic.pl/i/00463/olaq9rr87ri9.jpg 
odpowiedzi znajdziecie w poście gracza Karuś - http://www.margonem.pl/?task=forum&show=posts&id=412656&ps=70#post27247087 

4. Wchodzimy do pracowni - zielony krzyżyk na mapce  
5. Zabieramy szczęki leżące na stole i wracamy do zleceniodawcy
6. Czekamy godzinę i ponawiamy rozmowę. 

Otrzymano 16.6k punktów doświadczenia 
Otrzymano 50 punktów honoru 
Otrzymano nowy przedmiot 
Otrzymano nowy przedmiot
 

- losowo 

- losowo 





Przyjaźń aż po sam grób! - dzienny


1. Quest rozpoczynamy u Pchlaka Kocikwika jest na kordach 32,85. 
2. Po rybie ości udajemy się do rybaka może być to Galis z Torneg, Diantos z Uroczyska lub Rybak Almond z Podgrodzi Nithal. 
3. Karalucha wylotamy z karaluchów  
4. Bagienny smrodek otrzymamy od wiedźmy - Wiedźma Amra (Werbin), Czarownica Farwelia (Werbin), 
Wiedźma Edna (Podgrodzie Nithal)  
5. Wszystko ładnie zapakuje nam Tata Tomasza - Ithan 6,45 w zamian za zabawę z jego synkiem. 
6. Biegniemy do Tomasza - Ithan 34,50 i musimy przegrać w jego grę. 
7. Wracamy do Taty Tomasza
8. Z koszykiem wracamy do zleceniodawcy

Otrzymano 6.3k punktów doświadczenia 
Otrzymano nowy przedmiot 
Działa na Ciebie czar: Kociołek obfitości
 



- losowo 




Przygotowane przez Siso



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licznik Online