piątek, 31 maja 2013

Event z okazji dnia dziecka.

Quest zaczynamy w biuletynie w Ithan. Zrywamy list gończy z informacją o poszukiwaniu Don Korniszona. Idziemy do Torneg i gadamy z Pastuchem Mirem (15;6), ten każe znaleźć jakiegoś woźnicę. Idziemy do Łanów Zbóż i zaraz na samym wejściu jest woźnica. Gadamy z nim jednak on nie zna drogi dlatego udajemy się do Umbara w Torneg (39;55) i ten poda nam drogę. Wracamy do woźnicy i płacimy mu z góry ( jednym pobiera 1k a innym 50k). Musimy mu opisać drogę, wybieramy trzecią opcję i zostajemy przeniesieni na inną mapkę. Na początku rozmawiamy z Konieją a następnie z Dulczą. Wracamy z woźnicą do Łanów Zbóż i wybieramy się do Eder do biura detektywistycznego (56;71). Gadamy z detektywem, wie gdzie jest Korniszon ale musimy mu za tę wiedzę pomóc. Mówi nam o ginących niewiastach i każe się czegoś dowiedzieć. Idziemy do Madame Baterflaj (w domu Schadzek) i rozmawiamy. Teraz musimy sprawdzić dwa miejsca. Pierwsze to Eder (45;2) skąd podnosimy kapelusz a kolejne to Eder (26;81) skąd podnosimy kadzidełka. Wracamy do detektywa. Teraz musimy wypytać strażników w Forcie Eder. Idziemy do strażnika pogranicza (56;73) i gadamy. Po rozmowie idziemy na (5;92) i podnosimy kawałek szaty(nie zawsze podnosi się za pierwszym razem, wtedy czekamy parę minut i próbujemy ponownie) i zanosimy ją detektywowi. Detektyw podaje nam hasło "Żyrafy wchodzą do szafy."(pamiętajcie o kropce na końcu!). Idziemy do domu Schadzek i gadamy z Madame Baterflaj. Mówimy żeby zaprowadziła nas do Don Korniszona, musimy wpisać hasło...(gdy źle wpiszemy hasło zostajemy wyrzuceni co zabiera nam część życia, jak mamy malutko życia to może nas zabić...). Jesteśmy na piętrze, podchodzimy do kotary i wołamy Korniszona, musimy mu odpowiedzieć na jedno pytanie by mógł się upewnić że to my. Odpowiedź to "Zbyszek Dziwy". Namawiamy Don Korniszona do powrotu do domu i idziemy z powrotem do detektywa. Po rozmowie z Marlowem i Don Korniszonem idziemy szukać najemników do walki z wiedźmą. W tym celu udajemy się do karczmy w Eder, idziemy w prawo i tam znajdujemy Wolmara i Sanczeza. Stawiamy im piwo a Ci w zamian pomogą nam w walce. Teraz idziemy do rudery w Eder (2;69) i wchodzimy do środka gdzie czekają już nasi towarzysze. Podchodzimy do zwierciadła gadamy (wybieramy drugi wariant, przy wyborze pierwszego zginiemy) po czym gramy z nią w karty(gdy przegramy możemy ponownie za 3min spróbować). Gdy wygramy przenosi nas do piwnicy wiedźmy gdzie przechodzimy przez ukryte przejście (2;4). Podczas szukanie w jaskini wiedźmy będziemy musieli rozwiązywać łamigłówki: zabawa w hydraulika lub zgadnięcie kolorowego szyfru. Gdy dojedziemy do końca przechodzimy przez otwór(nie mówimy o straży miejskiej bo stracimy szacunek) i jesteśmy w jaskini Wiedźmy. Najpierw podchodzimy do niewiast, wskakuje krótki dialog żeby je ratować po czym idziemy do Wiedźmy. Gadamy z nią i się na nią rzucamy wtedy ona zamienia się w Zielonego Smoka i ponownie rzucamy się na nią całą ekipą,niestety giniemy. Musimy wymyślić podstęp, podchodzimy do szczeliny i zaczyna się dialog. Są 2 opcje zakończenia: (UWAGA! Jeżeli wybierzemy pierwszy wariant z przebraniem się za smoka dostaniemy więcej itemków w tym heroik)
1.Wybieramy opcję że przebieramy się za smoka i przekonujemy ją że zrobi karierę i pozna kogoś w Smoczych Górach. 
2.Przebieramy się za niewiastę i jakoś uciekamy(nie wiem, ja robiłem tym pierwszym sposobem) Udaje nam się uwolnić kobietki, teraz możemy zabrać skarby. Wracamy do Eder i idziemy do biura detektywa, gadamy z Don Korniszonem. Teraz idziemy do woźnicy z Łanów Zbóż i przenosimy się do gospodarstwa Don Korniszona i tam gadamy z Dulczemyną i koniec questa(dostajemy 50PH).


NAGRODY ZA 1 OPCJE!: 

+ 10ph u korniszona 

, 47k punktów doświadczenia, 50 punktów honoru od Dulczemyny 


U Tomasza w Ithan znajduje się sklepik w którym można kupić:


- wygląd: http://prntscr.com/17oqft 

- wygląd: http://prntscr.com/17oqgt 

- wygląd: http://prntscr.com/17oqhm 

- wygląd: http://prntscr.com/17oqij 

I upominki: 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licznik Online