1-3lvl - Króliki, Pająki, Żaby (Wioski startowe, Ithan)
4-6lvl - Szerszenie, Młode Żuki, Świerszcze (Wioski startowe, Dolina Yss)
7-12lvl - Zjawy (Zamek w Starych Riunach), Lisy
(Wioski startowe), Żuki (Wioski startowe), Gaunty i Pełzacze (groty w
Wioskach startowych), Żmije Zygzakowate (Niedźwiedzi Uskok), Jelenie
(Uroczystko)
10-15lvl - Wilki (Stare Ruiny, Zniszczone Opactwo),
Pancerniki (Orla Grań ->Przejście Myśliwych, Niedźwiedzi Uskok),
Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok)
16-20lvl - Niedźwiedzie (Niedźwiedzi Uskok), Lepsze
Niedźwiedzie (Przełęcz Łotrzyków, Dziewicza Knieja), Bazyliszki
(Zachodnie Rozdroża, Góry Zrębowe), Nieumarli (Zamek w Starych Ruinach), Jeże, Bobry, Żubry (Prastara Puszcza)
21-26lvl - Gacki Szare (Jaskinia w Dolinie
Rozbójników), Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście, Podmokła
Dolina), Demony (Siedziba Maga w Eder), Lwy, Lwice, Jeże, Żubry, Bobry,
Pumy, Tygrysy (Prastara Puszcza, Tygrysia Granica, Osada Zulusów),
Zulusy (Tygrysia Granica, Osada Zulusów), Mulusy (Tygrysia Polana,
Osada Mulusów), Tchnienie Ognia, Ogniste Podmuchy, Karminowe Skorpiony
(Piekielna Sala Ognia)
27-32lvl - Gobliny (Las Goblinów, Morowe Przejście,
Podmokła Dolina), Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów), Żółwie (Las
Dziwów, Słoneczna Wyżyna), Ghule (Wioska Ghuli)
33-40lvl - Orki (Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza),
Warany (Słoneczna Wyżyna, Las Dziwów, Cienisty Bór), Żółwie (Las
Dziwów, Słoneczna Wyżyna, Cienisty Bór), Tolloki (Cienisty Bór),
Grzechotniki oraz Kobry (Mroczny Przesmyk, Zapomniany Szlak), Wilcze
stado (Kanion Strateńców), Gnomy, Aligatory, Krokodyle (Złowrogie Bagna)
40-45lvl - Magiczne/Srebrne Bazyliszki (Pieczara
Szaleńców w Kanionie Straceńców), Kornidy (oba szyby kopalni), Orki
(Nawiedzony Jar, Zburzona Twierdza)
41-53lvl - Harpie oraz Złote Harpie(Mroczny Przesmyk),
Orły, Śnieżne Tygrysy (Zapomniany Szlak), Olbrzymy Miotające i z
Maczugą (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Galarety (Mokra
Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota
Furmurk p.4)
54-60lvl - Olbrzymy (Kamienna Jaskinia w Zapomnianym
Szlaku, Sala Wejściowa do Zdradzieckiego Przejścia), Galarety (Mokra
Jaskinia w Zapomnianym Szlaku), Koboldy (Lazurytowa Grota w Nizinie
Wieśniaków), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Lazurowe Tygrysy
(Andarum Ilami), Gnolle, Odyńce, Lochy (Wioska Gnolli, Radosna Polana),
Pszczoły (Grota Gathol p.4, Grota Furmurk p.4)
60-70lvl - Lochy, Odyńce, Węże, Niedźwiedzie (Nizina
Wieśniaków, Gościniec Bardów), Darhouny (Zdradzieckie Przejście), Mnisi
(Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni), Przeźroczyste i Pąsowe
Galarety (Grota Lurmurk p.4), Wieczornice, Lesze, Południce (Księżycowe
Wzniesienie), Jaskiniowe Tolloki (Gliniana Pieczara), Wermonty
(Rachminowa Jaskinia p.3, p.4 i p.4 przepaście), Demlisze (Kopalnia
Thudl Ultok p.4)
70-80lvl - Błękitne Płomienie, Błędne Ogniki (Bagna
Chojraków), Mnisi (Świątynia Andarum, Podziemia Świątyni Andarum,
Biblioteka Andarum), Kozice (Baszta Wilczych Kłów), Krasnoludy
(Labirynt Margorii, Kopalnia Margorii, Margoria Sala Królewska),
Magazynierzy (Magazyn Andarum p.1, p.2, Zbrojownia Andarum), Minotaury
(Labirynt Wyklętych w Nizinie Wieśniaków), Lepsze /Morskie, Pąsowe,
Przeźroczyste/ Galarety (Grota Gerden p.3, Grota Lurmurk p.4), Lepsze
Pumy (Sosnowe Odludzie, Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz),
Wermonty (Rachminowa Jaskinia), Wieczornice, Lesze, Południce
(Księżycowe Wzniesienie, Trupia Przełęcz)
81-90lvl- Korredy (Magazyn Win w Winnicy Meflakasti),
Magazynierzy (Magazyn Andarum), Węże Kopalniane, Hydry (Szyb Solny za
Mythar), Bandyci (Kwieciste Przejście i okolice), Orły (Złudny Trakt),
Alghule (Skalne Cmentarzysko na Płaskowyżu Arpan), Szkielety (Płaskowyż
Arpan, Sucha Dolina), Maczugoręcy (Kopalnia Żółtego Kruszcu), Mnisi
(Biblioteka Andarum), Szkielety etc. (Krypta Świątyni Andarum)
90-100lvl - Korredy (Magazyn Win w Winnicy
Meflakasti), Drzewce (Okolice Mythar), Centaury (Okolice Mythar),
Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i Purpurowe Włochacze,
Niedźwiedziołaki, Mykonidy (Śnieżna Grota), Impy (Podziemne Rozpadliny,
Kopalnia Griel-Uzbad), Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5, Jaskinia
Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań
Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Szkielety, Hieny (Dolina Pustynnych
Kręgów, Sucha Dolina, Płaskowyż Arpan)
95-100lvl - Rdzawe Wyziewy, Tańczące Płomienie, Złociste Płomienie
(Baszta Wilczych Kłów, Bagna Chojraków), Impy (Podziemne Rozpadliny p4,
p5
Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4, Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6)
100-110lvl - Trujące i Lodowe Mykonidy, Lodowe i
Purpurowe Włochacze (Śnieżna Grota), Centaury (Okolice Mythar), Hydry,
Barimnogi, Zurlorogi (Smocze Góry), Impy (Podziemne Rozpadliny p4, p5
Jaskinia Lurmurk p4, Kopalnia Griel-Uzbad p5, p6, Ochnowa pieczara p4,
Grań Romtyn p5, Chodnik Mriding p6), Bandyci (grota w Latarnianym
Wybrzeżu)
110-125lvl - Kozice, Górale (Wyjący Wąwóz, Babi
Wzgórek), Centaury (Okolice Mythar), Szalone Miśki (Gadzia Kotlina),
Gryfy (Gadzia Kotlina), Nimfy, Golemy (Kryształowa Sala Smutku), Ognie,
Żary, Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Skorpiony (Magradit)
115-120lvl - Czerwone Orki (Orcza Wyżyna, Osada Czerwonych Orków), Golemy (Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3), Kraby (Rem)
130-140lvl - Berserkerzy ( Eder- Fort Eder - Mokradla -
Dolina Rozbojnikow - Wioska Ghuli), Szkielety (Wyspa Wraków), Golemy
(Caneum, Kuźnia Worundriela p.7 sala 1/2/3)
140-160lvl - Praorki etc. (Nawiedzone Kazamaty), Czarownice i Duchy (Tristam, Sabatowe Góry, Upiorna Droga), Golemy (Caneum)
160-175lvl - Duchy Pradawnych Orków, Pradawne Orki (Nawiedzone Komnaty)
175-185lvl - Furbole (Zapomniany Las)
185-190lvl - Myszwióry (Kanały Nithal, Szlamowe Kanały)
190-210lvl - Sekta, Przedsionek Kultu, Sala Rozdzierania...
210-220lvl - Pająki (Rozległa Równina, Pajęczy Las, Arachnitopia)
220-225lvl - Maddoki (Skryty Azyl, Zawodzące Kaskady, Mglisty Las, Złota Dąbrowa)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz